• lightbulb
    Je hebt nog geen favorieten in je lijst toegevoegd.

Social Impact Factory Kauwgomballenfabriek

  • location_cityLoctie en omgevingAan de snelweg & Bedrijventerrein
  • person_pinCapaciteit1-100 personen
  • styleSfeer en uitstralingIndustrieel & Kleurrijk
  • meeting_room9 ruimtes

Over

Deze locatie is de perfecte uitvalsbasis aan de rand van de stad: gunstig gelegen binnen de ring vlakbij de A2, A9 en de A10 en goed bereikbaar met openbaar vervoer. Dit prachtige industriële pand van 1.300 m2 en drie etages kent veel ruimte en veel daglicht. Voor jouw flexibele werkplek tot een eigen kantoorruimte. En voor vergaderen met je team tot events met grote groepen. Bij ons in de 'Kauwgomballenfabriek' kun je terecht voor het volgende:

- 8 vergaderruimtes van 4 tot 70 personen
- 50 werkplekken, zowel flexibel als vast
- diverse eigen offices met 4 tot 8 werkplekken
- grote centrale ontvangst voor events, borrels en walking dinners tot 100 personen

Meer over de locatie:

Het gebouw van Social Impact Factory Amsterdam is onderdeel van het grotere complex de Kauwgomballenfabriek. De naam is afkomstig van de allereerste kauwgomfabriek in Nederland. 

De broers Jules en Robert Markus begonnen de fabriek in 1948 onder de naam ‘Maple Leaf’. De naam is een eerbetoon aan de Canadezen die niet alleen ons land hebben bevrijd, maar ook het product kauwgom in Nederland hebben geïntroduceerd. De broers zagen veel potentie in het concept van kauwgom. Bekende merken als Sportlife produceerden hun kauwgom in deze fabriek. 

De fabriek is na vele succesvolle jaren in 2003 gesloten en het hele gebied werd in 2008 getransformeerd. Met de Social Impact Factory vestigen wij ons vanaf het najaar 2023 in het voormalige lab in Amsterdam. 

Een passender historie van de Kauwgomballenfabriek hadden wij ons niet kunnen wensen!

Uitstekend voor
  • person1-op-1 sessies
  • celebrationBedrijfsfeest
  • festivalBedrijfsfestival
  • infoBeurs
  • local_barBorrel
  • groupBrainstormsessie
  • infoBrunch
  • groupsCongres
  • groupsExpositie
  • nightlifeFeest
  • infoJubileum
  • infoKick-off
  • infoMeerdaagse bijeenkomst
  • hubNetwerkevenement
  • local_barOntvangst
  • infoPodcast opname
  • infoPrivate dining
  • groupProductpresentatie
  • groupRelatie evenement
  • infoSymposium
  • sports_kabaddiTeambuilding
  • infoTraining
  • meeting_roomVergadering
  • infoWorkshop
expand_moreToon meer
Algemene faciliteiten
  • hotelHotels op loopafstand
Culinaire mogelijkheden
  • inputExterne cateraar mogelijk
Duurzaamheid
  • lightbulbLedverlichting
  • ecoLokale catering
  • compostPlant-based georiënteerd
  • recyclingPlastic, papier en glas wordt apart ingezameld
  • ecoSeizoensgebonden catering
  • compostVoedselverspilling wordt tegengegaan
  • heat_pumpWarmtepomp
Technische faciliteiten
  • play_arrowBasis AV-set
  • lanBekabeld internet mogelijk
  • infoExterne AV-specialist mogelijk
  • infoGlasvezelinternet
  • wb_incandescentLed verlichting in gewenste kleur
  • settings_input_hdmiPlug & play
  • wifiWiFi
Entertainment
  • music_noteAchtergrondmuziek buiten toegestaan
  • speaker_groupBand toegestaan
  • graphic_eqDJ toegestaan
  • celebrationFeest binnen mogelijk tot 21:00
  • celebrationFeest buiten mogelijk
  • micMicrofoons aanwezig
  • settings_input_hdmiPlug & play installatie voor live muziek aanwezig
Overige faciliteiten
  • infoAanmeren op locatie mogelijk
  • directions_carAuto's kunnen naar binnen
  • infoBereikbaar per watertaxi
  • infoEigen parkeergelegenheid
  • petsHonden toegestaan
  • infoHotels in de buurt op 2 minuten loopafstand
  • infoLaadpalen voor elektrische auto’s
  • infoMobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag
  • infoParkeren in nabije omgeving mogelijk
  • infoShuttle service beschikbaar
  • local_shippingVrachtwagen(s) kunnen naar binnen
expand_moreToon meer
Voorstellen Sam.png
Sam van RooijLocatiemanager
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten
Voorstellen Sam.png
Sam van RooijLocatiemanager
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten

starBeoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen voor deze locatie. Wees de eerste die een beoordeling plaatst als je ervaring heb met deze locatie.

Locatie en omgeving

Vraag & antwoord

Hier vind je praktische informatie over de locatie.

  • Rond de Kauwgomballenfabriek zijn veel openbare parkeerplaatsen beschikbaar. Dit is enkel betaald parkeren. Zijn alle parkeerplaatsen bezet? Dan kun je parkeren bij: Willem Fenengastraat Willem Fenengastraat 2-4 Parking, 1096 BE, Amsterdam. Parkeerplek is te reserveren via ParkBee. Prijs is €3 per uur of €33 voor een hele dag. Rolstoelvriendelijk, niet overdekt en 24/7 open van maandag t/m zondag. Postillion Hotel Adres: Paul van Vlissingenstraat 9-11, 1096 BK, Amsterdam. Parkeerplek is te reserveren via ParkBee. Prijs is €3 per uur of €24 voor een hele dag. Rolstoelvriendelijk en E-laadpunten zijn beschikbaar. De overdekte parkeergarage is 24/7 open van maandag t/m zondag. Algemene gehandicaptenparkeerplaatsen vind je op de Daniël Goedkoopstraat en Joan Muyskenweg.

  • Onze locatie de Kauwgomballenfabriek is goed te bereiken met het OV. Reis je via station Amsterdam Amstel? Dan rijdt metro 54 naar Spaklerweg. Vanaf daar is het 10 minuten lopen naar onze locatie. Reis je via station Duivendrecht? Dan rijdt metro 54 naar Spaklerweg. Vanaf daar is het 9 minuten lopen naar onze locatie.

  • Hotel Postillion Amsterdam en Leonardo Royal Hotel Amsterdam zijn op loopafstand van onze locatie.

  • We werken met een lokale cateraar die een offerte op maat kan maken. Is er toch behoefte aan een andere cateraar voor ontbijt, lunch of diner, dan is dat bespreekbaar.

  • Een event of feest kan tot 21:00 uur duren, of langer in overleg.

  • ANNULEREN VAN DE BOEKING De annuleringsvoorwaarden zijn van kracht als de offerte per email is bevestigd naar Social Impact Factory. Bij het annuleren gelden de volgende voorwaarden: Wanneer een reservering is gemaakt voor een groep t/m 15 personen dan geldt voor annuleren van die reservering het volgende: Kosteloos tot 2 werkdagen voor de aanvang van de boeking. Binnen 2 werkdagen voor de aanvang van de boeking: 100% van de totale offerte waarde wordt in rekening gebracht. Wanneer een reservering is gemaakt voor groepen vanaf 16 t/m 50 personen dan geldt voor annuleren van die reservering het volgende: Kosteloos tot 5 werkdagen voor de aanvang van de boeking. Binnen 5 werkdagen voor de aanvang van de boeking: 50% van de totale offerte waarde wordt in rekening gebracht. Binnen 2 werkdagen voor de aanvang van de boeking: 100% van de totale offerte waarde wordt in rekening gebracht. Wanneer een reservering is gemaakt voor groepen vanaf 51 personen dan geldt voor annuleren van die reservering het volgende: Kosteloos tot 1 maand voor de aanvang van de boeking. Binnen 1 maand voor de aanvang van de boeking: 25% van de totale offerte waarde wordt in rekening gebracht. Binnen 10 werkdagen voor de aanvang van de boeking: 50% van de totale offerte waarde wordt in rekening gebracht. Binnen 2 werkdagen voor de aanvang van de boeking: 100% van de totale offerte waarde wordt in rekening gebracht. Annuleringen kunnen alleen per e-mail worden doorgegeven. In geval van no-show is de klant in alle gevallen verplicht de reserveringswaarde te betalen. Het verplaatsen boeking wordt gezien als een annulering en daarom gelden de annuleringsvoorwaarden. Bij het annuleren of wijzigen van subzalen gelden de annuleringsvoorwaarden op basis van het totaal aantal personen van de boeking. WIJZIGEN VAN EEN BOEKING Wijzigingen van het aantal personen naar boven kan tot 2 werkdagen voor de aanvang van de bijeenkomst. Wijzigingen van het aantal personen naar beneden kan bij boekingen t/m 15 personen tot 2 werkdagen en vanaf 16 personen tot 5 werkdagen voor de aanvang van de bijeenkomst. Het verplaatsen wordt gezien als een annulering en daarom gelden de annuleringsvoorwaarden. EXTERNE SAMENWERKINGSPARTNERS De reserveringsvoorwaarden van externe samenwerkingspartners (bijvoorbeeld audiovisuele techniek of cateringbedrijven) kunnen andere reserveringsvoorwaarden hanteren.

  • Dit is een routebeschrijving vanaf A10: https://www.google.com/maps/dir/52.3340107,4.9299459/Willem+Fenengastraat+2,+1096+BN+Amsterdam/@52.3332646,4.9128749,15z/am=t/data=!3m1!4b1!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x47c60bd242b2b68f:0x48a548d9ad8183a0!2m2!1d4.91982!2d52.335066!3e0?entry=ttu Dit is een routebeschrijving vanaf A2: https://www.google.com/maps/dir/52.3315,4.9128913/Willem+Fenengastraat+2,+1096+BN+Amsterdam/@52.3330125,4.9135603,15.59z/am=t/data=!4m24!4m23!1m15!3m4!1m2!1d4.9125487!2d52.3357162!3s0x47c60a2d0c0b0419:0x5d86cc5979cb047b!3m4!1m2!1d4.9195693!2d52.3375418!3s0x47c60bd310f0d885:0x55dace2d2490c77d!3m4!1m2!1d4.9197086!2d52.3373453!3s0x47c60bd3ac0ff90f:0x1155b30fbb9a4470!1m5!1m1!1s0x47c60bd242b2b68f:0x48a548d9ad8183a0!2m2!1d4.9196022!2d52.3351459!3e0?entry=tts