High Profile Locatieonderzoek 2013

High Profile Locatieonderzoek 2013

Wensen en eisen van 977 opdrachtgevers in kaart gebracht

Opdrachtgevers wensen meer gekoesterd te worden door locaties, het aantal evenementen is gestegen en dat betekent een omzetgroei van 111 naar 135 miljoen euro. Gemiddeld wordt 44% van het evenementenbudget besteed aan de locatie en 89% van de opdrachtgevers boekt een locatie rechtstreeks… Maar zonder een klik met de contactpersoon van de locatie boekt 66% van de opdrachtgevers deze locatie niet.

 

Publicatie
Dit zijn slechts enkele conclusies uit het High Profile Locatieonderzoek 2013, waaraan 977 toonaangevende opdrachtgevers openhartig aan meewerkten.

Het onderzoek is ten opzichte van de eerste editie (2012) geoptimaliseerd en uitgebreid, met meer (open) vragen en meer diepgang. Ook de respons van de opdrachtgevers overtrof de verwachtingen: zowel grote multinationals, kleine ondernemingen als overheidsinstellingen en organisatiebureaus werkten mee en hebben het onderzoek volledig ingevuld. “Het groot aantal respondenten toont aan dat de behoefte om kennis te delen groot is,” vertelt Oscar Krechting, mede-eigenaar van High Profile Locaties. 

 

 

Prachtige en relevante uitgave High Profile Locatieonderzoek 2013

Het luxe magazine met alle resultaten uit het onderzoek, interviews, tips & tricks en brand new venues kunt u bestellen via deze pagina.

 

Voor een impressie van het High Profile Locatieonderzoek kunt u hier terecht.

 

Bent u geïnteresseerd om mee te werken aan het High Profile Locatieonderzoek 2014? Dan kunt u zich alvast hier aanmelden.