search
We hebben geen resultaten gevonden voor ''. Probeer iets anders.
  • lightbulb
    Je hebt nog geen favorieten in je lijst toegevoegd.

A'DAM Toren

  • location_cityLoctie en omgevingAan het water & Aanmeren mogelijk
  • person_pinCapaciteit2-225 personen
  • styleSfeer en uitstralingIndustrieel & Trendy
  • meeting_room6 ruimtes

Over

A’DAM Events in Amsterdam is an agency with a scala of rentable venues in the A'DAM Toren. 
These extraordinary locations are known for leaving an unforgetable impression of your event. With a total capacity of 600 guests is A’DAM perfect for the most divers events. From a cocktail reception, product launch, workshop, wedding or music event or another adventure In Amsterdam, all is possible.  

Different venues 
The surprising venues and meeting rooms, equipped with the latest technology, can be completely adapted to any request. There is even the possibility to rent all the spaces. The variety of spaces within the A'DAM Tower entices you to have atmospheric meetings, but also to presentations in style. The Sunset Room, The Press Room or, for example, The Corner Bedroom are fantastic locations for gatherings and meetings. We also offer full-service catering

In addition to facilitating events, we also produce bespoke events from start to finish, regardless of scope or size. We offer a wide range of services, from planning to realization, to ensure the perfect event. There is no detail too small and there is no service we cannot provide. Our services range from custom furniture, security management, event staffing, event coordination, budget management, corporate branding, entertainment to catering and much more. As a team we deliver seamlessly executed and special events.

The Loft
The Loft is A'DAM's luxury penthouse and is located on the 16th and 17th floors. The split-level space is homely and warm, with 6 high windows that sketch a broad cityscape of Amsterdam. An elegant event location for various purposes, with more than 600 square meters of total indoor space.

The contemporary design of The Loft creates different impressions. On the one hand, the space is ideal for hosting business or private events (up to 225 guests). On the other hand, The Loft is the venue of your wildest dreams, a playground for the imagination: complete with open kitchen and luxurious bedroom.

Contact
Contact us for a quote by e-mail, telephone or fill in the information form

Uitstekend voor
  • info21 diner
  • celebrationBedrijfsfeest
  • local_barBorrel
  • groupBrainstormsessie
  • emoji_peopleConcert
  • restaurantDiner
  • groupsExpositie
  • nightlifeFeest
  • infoHybride event
  • infoKick-off
  • infoMeerdaagse bijeenkomst
  • hubNetwerkevenement
  • infoOnline event
  • local_barOntvangst
  • infoPrivate dining
  • groupProductpresentatie
  • groupRelatie evenement
  • infoSymposium
  • infoTraining
  • meeting_roomVergadering
  • infoWebinar
expand_moreToon meer
Algemene faciliteiten
  • infoDakterras
  • infoExclusief te huur
  • hotelHotels op loopafstand
  • elevatorLift aanwezig voor alle verdiepingen
  • accessibleRolstoeltoegankelijk
  • accessibleRolstoeltoegankelijk toilet
  • deckTerras
Culinaire mogelijkheden
  • brunch_diningPrivate dining mogelijk
  • restaurantRestaurant aanwezig
Duurzaamheid
  • ev_chargerElektrische oplaadpalen
  • ecoLokale catering
  • recyclingPlastic, papier en glas wordt apart ingezameld
  • compostVoedselverspilling wordt tegengegaan
Technische faciliteiten
  • play_arrowBasis AV-set
  • lightbulbProfessioneel licht
  • infoTechnisch expert op locatie
  • wifiWiFi
Entertainment
  • music_noteAchtergrondmuziek buiten toegestaan
  • tuneComplete DJ set aanwezig
  • infoDJ booth aanwezig
  • graphic_eqDJ toegestaan
  • celebrationFeest binnen mogelijk tot 06:00
  • celebrationFeest buiten mogelijk
  • micMicrofoons aanwezig
  • settings_input_hdmiPlug & play installatie voor live muziek aanwezig
  • infoPodium aanwezig
expand_moreToon meer
Overige faciliteiten
  • infoAanmeren op locatie mogelijk
  • directions_carAuto's kunnen eenvoudig naar binnen
  • infoBereikbaar per watertaxi
  • petsHonden toegestaan
  • infoHotels in de buurt 2 minuten loopafstand
  • infoLaadpalen aanwezig voor elektrische auto’s: 4 laadpalen
  • infoMobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag
  • infoMogelijkheid tot parkeren in de buurt
  • infoParkeerplaatsen aanwezig op de locatie: 200 parkeerplaatsen
  • infoShuttle service beschikbaar
  • local_shippingVrachtwagen(s) kunnen eenvoudig naar binnen
expand_moreToon meer
Daniela Sala Santa Ana.jpg
Daniela Sala Santa AnaSenior Sales Medewerker - A'DAM Events
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten
Daniela Sala Santa Ana.jpg
Daniela Sala Santa AnaSenior Sales Medewerker - A'DAM Events
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten

starBeoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen voor deze locatie. Wees de eerste die een beoordeling plaatst als je ervaring heb met deze locatie.

Locatie en omgeving

Vraag & antwoord

Hier vind je praktische informatie over de locatie.
Staat je vraag er niet tussen?

  • Onder de A'DAM Toren is een publieke parkeergarage met 200 parkeerplekken, deze wordt gedeeld met EYE en This is Holland. De gasten kunnen een kenteken en parkeerplek aanmelden voor een event.

  • Centraal Station bevindt zich met de pont (gratis) op 10 minuten afstand van de A'DAM Toren.

  • In de A'DAM Toren bevindt zich ook een hotel. Sir ADAM heeft de eerste 8 verdiepingen in de Toren.

  • De A'DAM Toren heeft in house catering. Dezelfde chef als restaurant MOON verzorgt de menu's voor events.

  • Bij de A'DAM Toren (Loft) mag het feest tot 05:00 duren. Bij The 360 tot 01:00.

  • Bij annulering tot 3 maanden vóór de Productiedatum van het Evenement: 10% van de totale opdrachtsom; Bij annulering van 3 maanden tot 1 maand vóór de Productiedatum van het Evenement: 75% van de totale opdrachtsom; Bij annulering binnen 1 maand vóór de Productiedatum van het Evenement: 100% van de totale opdrachtsom.