search
We hebben geen resultaten gevonden voor ''. Probeer iets anders.
  • lightbulb
    Je hebt nog geen favorieten in je lijst toegevoegd.
  • location_cityLoctie en omgevingAan de snelweg & Bedrijventerrein
  • person_pinCapaciteit1-800 personen
  • styleSfeer en uitstralingIndustrieel & Vintage
  • meeting_room14 ruimtes

Over

B. Amsterdam is dé start-up hub van Amsterdam. Verdeeld over onze drie gebouwen (B.1, B.2 en B.3) beschikken wij over de mogelijkheid om elk event tot een succes te maken. We zijn er voor jou als je motivatie en inspiratie nodig hebt, als je op zoek bent naar verbinding, creativiteit of volledige service. B. is een dynamische omgeving waar altijd iets gebeurt. We zijn een stad in een gebouw. Bij ons kan je werken, vergaderen, sporten, borrelen en feesten.

Our business is your playground.

// event spaces
‘Everything is possible” is ons motto. En dat kan in een van onze 35 zalen (6 tot 800 personen). B. biedt een bruisende en inspirerende omgeving waar altijd iets gebeurt en alles kan. Van congressen tot aan feesten en diners, maar ook BBQ’en op het dakterras met je (events) gasten. Ook bieden we diverse bedrijfsactiviteiten aan. Van escape gamen, grootschalig quizzen, tot aan energizers of padelclinics. Van DJ tot live muziek, van achtergrond tot meezinger. The sky is the limit.

// vergaderen
Al onze ruimtes worden standaard verhuurd met basis zaalopstelling, aanwezig meubilair en een basis AV-set. Echter is iedere opstelling mogelijk en hebben we een in-house AV-partner voor aanvullende techniek! Wil je extra technische ondersteuning? Laat het ons weten, we regelen het!

// studio’s
In onze volledig uitgeruste (green screen) studio’s is digitaal en virtueel alles mogelijk. Zo kunnen events live worden bijgewoond door genodigden op andere locaties. Via ons green screen studio is het mogelijk om vanaf elke (virtuele) locatie ter wereld een boodschap op te nemen. Ook webinars, livestreams en online courses worden vaak in onze studio’s opgenomen.

Samen met een professioneel en ervaren team van technici hebben wij al veel spraakmakende evenementen, congressen, concerten en theatershows geproduceerd in onze studio’s.
Onze studio’s kunnen geboekt worden voor green screen producties, livestreams, interviews, e-learning, talkshows, webinars, en product launches.

// bar bistro bureau
Noem het een bar. Noem het een bistro. Noem het je werkplek. Of je woonkamer. Het is de plek waar de gerechten van onze chef voor zichzelf spreken en waar je eet aan tafel en drinkt aan de bar. Of andersom, als dat is waar je zin in hebt. Deze ruimte is volledig flexibel inzetbaar voor borrels, diners en (bedrijfs)feesten.

Met één van de grootste daktuinen van Amsterdam is Bar Bistro Bureau de perfecte uitvalsbasis voor een lekker biertje tijdens een potje jeu de boules op een van onze banen of een totaal verzorgde BBQ met het hele gezelschap.

Het is mogelijk om Bar Bistro Bureau af te huren voor besloten diners en feesten. Tussen de ramen hangen geluidsdichte panelen waarmee Bar Bistro Bureau omgetoverd kan worden tot club. Van DJ tot live muziek, van achtergrond tot meezinger. Heb je speciale wensen voor jouw evenement? Wij denken graag mee en maken een offerte op maat.

// food & beverage
Sinds 2020 is Vermaat onze food & beverage partner. We bieden een cateringservice die varieert van ontbijt tot diner, en alles daartussenin. We zijn pas tevreden wanneer we al je wensen hebben vervuld. Onze producten zijn eerlijk, vers & ambachtelijk en vaak ook nog eens lokaal geproduceerd. We zijn jullie culinaire partner van een van een broodje kroket tot Michelin ster, van klein en intiem tot groots en meeslepend. Neem contact op met een van onze eventmanagers voor de mogelijkheden!

// padel
Last but not least is B. Amsterdam dé padel club van Amsterdam. Een sportief event met je collega’s, familie of sportteam? We hebben zes indoor padelbanen (vijf dubbele en één enkele), ideaal voor bedrijfswedstrijden, vriendschappelijke toernooien of een (bedrijfs-) clinic. Rackets en ballen zijn op locatie te huur.

//contact
Zin om een keer langs te komen voor een tour of een kop koffie van STACH? Mail of bel ons.
We kijken uit naar je reactie, mocht je vragen hebben, neem dan contact op met een van onze eventmanagers.

Uitstekend voor
  • person1-op-1 sessies
  • info21 diner
  • outdoor_grillBarbecue
  • celebrationBedrijfsfeest
  • festivalBedrijfsfestival
  • infoBeurs
  • local_barBorrel
  • groupBrainstormsessie
  • infoBrunch
  • groupsCongres
  • restaurantDiner
  • groupsExpositie
  • nightlifeFeest
  • nightlifeGala & awardshow
  • infoHybride event
  • infoJubileum
  • infoKick-off
  • infoMeerdaagse bijeenkomst
  • hubNetwerkevenement
  • infoOnline event
  • local_barOntvangst
  • infoPrivate dining
  • groupProductpresentatie
  • nightlifePromotiefeest
  • groupRelatie evenement
  • sports_kabaddiTeambuilding
  • infoTraining
  • meeting_roomVergadering
  • infoVerjaardagsfeest
  • infoWebinar
  • infoWorkshop
expand_moreToon meer
Algemene faciliteiten
  • deckBuitenruimte(n)
  • infoDakterras
  • infoExclusief te huur
  • hotelHotels op loopafstand
  • elevatorLift aanwezig voor alle verdiepingen
  • accessibleRolstoeltoegankelijk
  • accessibleRolstoeltoegankelijk toilet
  • deckTerras
Culinaire mogelijkheden
  • outdoor_grillBarbecue mogelijk
  • rv_hookupFoodtrucks mogelijk
  • dinner_diningGastronomisch niveau
  • brunch_diningPrivate dining mogelijk
  • restaurantRestaurant aanwezig
Duurzaamheid
  • ecoCirculair gebouw
  • emoji_natureDaktuin
  • ev_chargerElektrische oplaadpalen
  • lightbulbLedverlichting
  • recyclingPlastic, papier en glas wordt apart ingezameld
  • grassSedumdak
  • ecoSeizoensgebonden catering
  • compostVoedselverspilling wordt tegengegaan
Technische faciliteiten
  • play_arrowBasis AV-set
  • lanBekabeld internet mogelijk
  • infoEigen online eventplatform
  • infoExterne AV-specialist mogelijk
  • infoGlasvezelinternet
  • wb_incandescentLed verlichting in gewenste kleur
  • lightbulb_circleLiFi technology
  • settings_input_hdmiPlug & play
  • lightbulbProfessioneel licht
  • infoTechnisch expert op locatie
expand_moreToon meer
Entertainment
  • music_noteAchtergrondmuziek buiten toegestaan tot 23:00
  • speaker_groupBand toegestaan
  • tuneComplete DJ set aanwezig
  • infoDJ booth aanwezig
  • graphic_eqDJ toegestaan
  • celebrationFeest binnen mogelijk tot 01:00
  • celebrationFeest buiten mogelijk tot 23:00
  • volume_downGeluidslimiet
  • micMicrofoons aanwezig
  • settings_input_hdmiPlug & play installatie voor live muziek aanwezig
  • infoPodium aanwezig
  • infoVerlichte dansvloer aanwezig
expand_moreToon meer
Overige faciliteiten
  • infoAanmeren op locatie mogelijk
  • directions_carAuto's kunnen eenvoudig naar binnen
  • infoBereikbaar per watertaxi
  • petsHonden toegestaan
  • infoHotels in de buurt 10 minuten loopafstand
  • infoLaadpalen aanwezig voor elektrische auto’s: 30 laadpalen
  • infoMobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag
  • infoMogelijkheid tot parkeren in de buurt
  • infoParkeerplaatsen aanwezig op de locatie: 1000 parkeerplaatsen
  • infoShuttle service beschikbaar
  • local_shippingVrachtwagen(s) kunnen eenvoudig naar binnen
expand_moreToon meer
B. AmsterdamEvents
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten
B. AmsterdamEvents
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten

starBeoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen voor deze locatie. Wees de eerste die een beoordeling plaatst als je ervaring heb met deze locatie.

Locatie en omgeving

Vraag & antwoord

Hier vind je praktische informatie over de locatie.
Staat je vraag er niet tussen?

  • Parkeren is mogelijk bij B. Amsterdam op het parkeerdek. Hier is plek voor 600 auto’s. Vanaf de Johan Huizingalaan rijd je rechtdoor tot aan de Smart City Hub waarbij je aan het einde naar rechts gaat en om het gebouw heen rijdt. Rijd daarna omhoog naar het parkeerdek. De kosten voor parkeren zijn €2 per uur met een max. van €12 per dag. Wij kunnen uitrijkaarten verzorgen voor alle gasten.

  • B. Amsterdam is goed te bereiken met he OV, hieronder verschillende mogelijkheden om met het OV bij B. Amsterdam te komen. // tram lijn 2 - stop bij Louwesweg en ga lopend verder // trein stop bij Lelylaan en ga verder met de metro // metro lijn 50 & lijn 51 - stop bij Henk Sneevlietweg en ga lopend verder // bus lijn 68 - vertrekt vanaf Henk Sneevlietweg en stopt op de volgende bushaltes: Amsterdam Sloterweg, Amsterdam IBM & John M. Keynesplein

  • Op loopafstand van B. Amsterdam zijn verschillende waar hotels waar je kan overnachten. Wij kunnen ook dit voor jullie regelen.

  • Bij B. Amsterdam werken wij met onze vaste catering partner. Het is dus niet mogelijk om eigen catering mee te nemen. We denken heel graag mee en proberen passende oplossingen voor jullie wensen te vinden!

  • 7.1 B. Amsterdam is gerechtigd de uitvoering van een Overeenkomst op te schorten of te annuleren, zodra B. gegronde vrees en/of reden heeft om aan te nemen dat Opdrachtgever niet (volledig) aan zijn verplichtingen uit deze of andere Overeenkomst(en) zal (kunnen) voldoen. 7.2 Annulering door Opdrachtgever dient schriftelijk en gedateerd te geschieden. Aan een mondelinge annulering kan Opdrachtgever geen rechten ontlenen. Men kan pas spreken van daadwerkelijke annulering, wanneer deze getekend is door Opdrachtgever en is ontvangen door B. 7.3 Bij uitstel of (gedeeltelijke) annulering door Opdrachtgever is deze gehouden aan B. een vergoeding te betalen op basis van de navolgende rekenmethode: (a) In geval van annulering, bij meer dan 6 (zes) maanden voor Productiedatum, geldt een percentage van 10% van de Prijs; (b) In geval van annulering bij 6 (zes) maanden of minder, maar meer dan 4 (vier) maanden voor Productiedatum, geldt een percentage van 20% van de Prijs; (c) In geval van annulering bij 4 (vier) maanden of minder, maar meer dan 2 (twee) maanden voor de Productiedatum, geldt een percentage van 50% van de Prijs; (d) In geval van annulering bij 2 (twee) maanden of minder, maar meer dan 1 (één) maand voor de Productiedatum, geldt een percentage van 75% van de Prijs; (e) In geval van annulering bij 1 (één) maand of minder voor de Productiedatum, geldt een percentage van 100% van de Prijs. 7.4 Indien Opdrachtgever het Evenement uitstelt, wordt dit gezien als annulering tenzij in onderlinge overeenstemming met B. een nieuwe Productiedatum wordt vastgesteld waarop het Evenement doorgang kan vinden en overeenstemming is bereikt ten aanzien van de uitkoopsom, waarin de reeds gemaakte kosten door B. voorafgaande aan het uitstel – voor zover hiervan sprake is – zullen worden verdisconteerd. 7.5 Bij een gedeeltelijke annulering zullen de in artikel 7.3 genoemde percentages worden toegepast op dat deel van de Prijs dat is gerelateerd aan het aantal gasten en/of programmaonderdeel en/of de activiteit waarop de gedeeltelijke annulering betrekking heeft. 7.6 Indien het Evenement niet wordt geannuleerd, maar geheel of gedeeltelijk geen doorgang vindt door toedoen van Opdrachtgever geldt eveneens het percentage van 100% van de Prijs.

  • // vanaf Utrecht volg “Amsterdam” op de borden op de A2. Bij knooppunt De Nieuwe Meer houd rechts en volg de borden voor E222/A10/s107 naar Ring-West/Leeuwarden/Zaanstad/Amsterdam Slotervaart en ga door op de A10. Ga van de snelweg af bij Amsterdam-Slotervaart (s107) en ga links naar Henk Sneevlietweg/s107. Deze weg buigt naar links en wordt de Johan Huizingalaan. B. Amsterdam bevindt zich na ongeveer 250 m aan de linkerkant. // via A10 ga op de A10 richting Ring 104/Den Haag/Utrecht. Houd links aan, volg de borden “Den Haag/Utrecht en blijf op de A10. Neem de afslag s107 naar Slotervaart/Sloten/Oud Zuid. Ga rechts op de Henk Sneevlietweg/s107. Deze weg buigt naar links en wordt de Johan Huizingalaan. B. Amsterdam bevindt zich na ongeveer 250 m aan de linkerkant.