COVID-19 melding: Controleer of er beperkingen gelden bij de locatie. Mogelijk kloppen de capaciteit aantallen niet i.v.m. de huidige Covid-19 maatregelen. Het team van de locatie kan jou meer over vertellen over de mogelijkheden.
Vraag geheel vrijblijvend een offerte op bij B. Amsterdam:
Ervaar op een laagdrempelige manier hoe een online of hybride event er bij hen uitziet. Krijg meer feeling hoe alles werkt, krijg direct antwoord op je vragen en bekijk voorbeelden van hun beste online en hybride events. De online rondleidingen zijn telkens 20 minuten en vinden plaats om 12:00 uur, 12:30 uur, 13:00 uur, 13:30 uur. Reserveer nu je plek.
B. biedt creatieve werkplekken biedt voor ondernemers om te innoveren, ontwikkelen en groeien. Met 40.000 m2 en drie gebouwen in Amsterdam is B. het grootste startup ecosysteem van Europa.
“Wij bieden ondernemers een dynamische werkplek, de juiste middelen en sociaal netwerk om zich sneller te kunnen ontwikkelen.”
Dagelijks bezoeken honderden ondernemers en creatieven B. Amsterdam om te werken, sporten, lunchen of om bijzondere evenementen te bezoeken. Met maar liefst 3.740 m2 aan evenementruimte biedt B. ruimte aan diverse events, zoals weekendlange hackathons of lezingen. Door de huiselijke en laagdrempelige sfeer is B. Amsterdam een plek waar personen en bedrijven elkaar gemakkelijk ontmoeten, wat ideale mogelijkheden biedt voor een diversiteit aan evenementen.
B. Amsterdam livestream studio's
De wereld is veranderd en B. Amsterdam heeft zich hierop aangepast. Omdat we niet meer bij elkaar kunnen komen, maar toch verlangen naar kennis en ervaringen hebben wij met de verschillende behoeften die er zijn in de markt vier turnkey studio’s gecreëerd. Hier kan men terecht voor alle livestream events: het meebrengen van een eigen camera en alleen de setting gebruiken, tot conceptontwikkeling en een volledig gefaciliteerd online event.
The Interview Studio bevindt zich op een van de meest bijzondere plekken binnen B. Amsterdam: een glazen uitbouw hoog bovenin het gebouw, van waaruit je een geweldig uitzicht hebt over de ring van Amsterdam en de zuidas. De studio is ingericht tot een ‘bring your own device’ studio
The Digital Immersive Studio is compleet ingericht als green room. In deze studio kan men elke gewenste achtergrond projecteren. Dit is interessant voor zowel bedrijven als de entertainment industrie. In deze green room kan je zelf een achtergrond kiezen en daarmee het juiste gevoel creëren
The Broadcast Studio is ingericht tot complete turn-key livestream studio, uitgerust met de beste technologie, camera’s en lampen en een crew die je helpt om een volwaardig online event te draaien.
De studio’s zijn uitgerust met de modernste technologie en geschikt voor:
// green screen producties
// livestreams
// podcasts
// e-learnings
// sollicitatiegesprekken
// talkshows
// webinars
// productlanceringen
Alle studio’s zijn uitgerust met een internetsnelheid van 100/950 mb.
Faciliteiten
B. werkt met een eigen cateraar en een preferred techniekleverancier.Inbreng van eigen partners is in overleg mogelijk, tegen een afdracht.
// Audiovisuele techniek, catering en overige extra’s bij te boeken
// Extra’s als whiteboards, flipovers, beamer of versterkt geluid bij te boeken
// Van programma tot concept; we denken graag mee in het totaalplaatje van je evenement
// Inclusief gebruik van WiFi; eigen hotspot of wired netwerk tegen betaling
// Deelname aan de dagelijkse B. lunch (€ 12,00) mogelijk tot 30 personen
Eventruimtes & meeting-units:
B.1 - begane grond
Op de eerste verdieping bevindt zich The Wiechert, hier vinden onze grootste evenementen plaats. Of je de zaal nu naar eigen wens invult of gebruik maakt van de basisopstelling: deze zaal biedt ruimte aan welk event dan ook. Naast deze grote zaal kan gebruik gemaakt worden van de break-out zalen; Richard, Muhammad, Chris, Oprah en Arianna. Deze ruimtes zijn ook te gebruiken als losse event spaces.
B.1 - 2e verdieping
Op de tweede verdieping bevinden zich drie congreszalen. Deze zalen kunnen zowel apart of samen worden gebruikt en geheel naar wens worden ingevuld, voor onder andere plenaire sessies of workshops. Daarnaast is er The Freddy: een inspirerende ruimte ontworpen door Heineken, ideaal voor creatieve en/of pitch- sessies. Bovendien is er op de 2e verdieping volop bedrijvigheid door de grote co-work ruimte, offices en lounge, wat bijdraagt aan een creatieve en innovatieve sfeer voor uw meeting of event.
B.3 - begane grond
B.3 is de nieuwste locatie van B. Amsterdam en het fysieke centrum voor corporate innovatie. Op de begane grond van B.3 bevinden zich de zalen: The Louis (188 m2), The Kari (85 m2), The Digital Immersive Studio(94 m2) en The Jack (84 m2). De zalen bieden verschillende opstellingsmogelijkheden. Omdat de zalen zijn gesitueerd op de begane grond, naast de lounge, zorgt dit voor een inspirerende en dynamische sfeer.
B.3 - 9e verdieping
Vanuit het oude MEXX-gebouw, in het zwarte flightdeck, bevindt zich The Sheryl (80 m2). Hier kun je vergaderen op grote hoogte met uitzicht over de hele stad. Naast The Sheryl is een lounge gelegen, waar je perfect een walking dinner kunt organiseren na afloop van een succesvolle dag waarin je de strategie van je bedrijf waarmee je de wereld gaat veroveren hebt beklonken. Veder bevinden zich op de 9e verdieping luxe meetingrooms: The Daan (22 m2), The Eric (32 m2), The Martin (26 m2) en The Pauline (16 m2).
B. lounge(s)
In het hart van zowel B.1 als B.3 bevinden zich de Lounges. In B.1 op de begane grond en de 2e verdieping, in B.3 vindt je de lounge in de centrale ontvangsthal direct bij binnenkomst en is er ook een Lounge beschikbaar op de 9e verdieping. Hier schenken barista’s de beste koffie en geven de antieke meubelen de lounge een unieke en huiselijke uitstraling. De lounge is de centrale plek waar wordt geluncht, mensen elkaar ontmoeten maar wat ook de mogelijkheid biedt voor presentaties, netwerkborrels of brainstormsessies. Dit is in overleg ook voor grote events bij te boeken.
Contact
Wil je meer informatie, een kijkje komen nemen of gewoon wat vragen? Vul het contactformulier in voor een op maat gemaakte offerte, mail of bel ons!
tot 60
Bekijk zaal
tot 80
Bekijk zaal
tot 700
Bekijk zaal
tot 120
Bekijk zaal
tot 25
Bekijk zaal
tot 150
Bekijk zaal
tot 80
Bekijk zaal
tot 250
Bekijk zaal
tot 40
Bekijk zaal
tot 200
Bekijk zaal
tot 120
Bekijk zaal
tot 40
Bekijk zaal
tot 80
Bekijk zaal
Deze locatie heeft aangegeven dat zij zorg dragen voor passende hygiënemaatregelen, waaronder een inrichting die het mogelijk maakt om 1,5 meter afstand te houden en extra maatregelen om veiligheid te bieden voor gasten en personeel. Zij geven aan te voldoen aan de richtlijnen van het RIVM.
Wij volgen het protocol van: HORECA Nederland. Actuele informatie hierover is te vinden op deze website.
Wij volgen het protocol van: Eventplatform. Actuele informatie hierover is te vinden op deze website.
Meld je gratis aan voor onze LocatieFlash nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws over de nieuwe en gerestylede locaties. Powered by GreaterVenues.com