COVID-19 melding: Controleer of er beperkingen gelden bij de locatie. Mogelijk kloppen de capaciteit aantallen niet i.v.m. de huidige Covid-19 maatregelen. Het team van de locatie kan jou meer over vertellen over de mogelijkheden.
Vraag geheel vrijblijvend een offerte op bij Beurs van Berlage:
Ervaar op een laagdrempelige manier hoe een online of hybride event er bij hen uitziet. Krijg meer feeling hoe alles werkt, krijg direct antwoord op je vragen en bekijk voorbeelden van hun beste online en hybride events. De online rondleidingen zijn telkens 20 minuten en vinden plaats om 12:00 uur, 12:30 uur, 13:00 uur, 13:30 uur. Reserveer nu je plek.
Het Beurs van Berlage Congres- en evenementencentrum heeft met 21 zalen en 4.000 m2 een veelzijdige en unieke historische locatie in handen.
U wilt een evenement organiseren in Amsterdam en bent op zoek naar een unieke evenementenlocatie. Een locatie die inspireert en motiveert, en liefst ook net even wat meer te bieden heeft dan de doorsnee evenementenlocatie. Dan is de kans groot dat u bij ons vindt wat u zoekt. De Beurs van Berlage is namelijk een van de meeste gewilde congreslocaties van Amsterdam.
Het gebouw, ooit ontworpen als beursgebouw is omgevormd tot een ideale locatie voor onder meer congressen, beurzen en zakelijke evenementen. Wij snappen dat u uw evenement uniek wilt maken, daarom denken wij graag met u mee over het vormgeven van uw event en doen wij er alles aan om uw ideeën te realiseren. Voeg daar een handvol praktische voordelen aan toe, zoals de geweldige ligging en goede bereikbaarheid, de mogelijkheid om uw fysieke evenement uit te breiden met een virtueel deel en uw droomevenement is dichterbij dan ooit.
Organiseer vrijwel ieder denkbaar (hybride) evenement
De Beurs van Berlage is een aansprekende en inspirerende locatie voor vrijwel ieder denkbaar evenement. Denk bijvoorbeeld aan een congres of symposium, waarbij u fysiek tot wel 1300 gasten kunt ontvangen, maar door de mogelijkheid om uw congres met een virtueel deel uit te breiden, zijn de mogelijkheden en het aantal deelnemers onbeperkt. Dankzij onze ruime ervaring met internationale evenementen kunnen wij u goed adviseren over geschikte ruimtes en arrangementen. Dankzij onze uitgebreide ervaring op het gebied van het hosten van virtuele evenementen, kunnen wij u uitstekend begeleiden in het maken van de juiste keuze op het gebied van het gebruik van ons virtuele platform, één van onze studio’s of allebei. Feesten organiseren is één van onze andere specialiteiten, al dan niet in combinatie met een heerlijk diner op sterrenniveau, of zelfs een hybride vorm waarbij zowel de fysiek aanwezige deelnemers als de deelnemers thuis een avond zullen hebben, die ze niet snel zullen vergeten.
Als u bij ons een evenement organiseert, kunt u kiezen uit verschillende historische zalen. Voor echt grote evenementen kunnen wij zelfs het gehele gebouw openstellen. Daarnaast beschikt de Beurs van Berlage over twee studio's zodat u een fysiek evenement uit kunt breiden naar een hybride evenement. Met ons virtuele platform, Berlage Virtual Live Events, kunt u zelfs een compleet virtueel evenement organiseren in onze virtuele Beurs. De Beurs van Berlage is naast bovengenoemde evenementen een uitstekende locatie voor een seminar, receptie, vergadering, publieksevenement of productpresentatie. Mocht u vragen of ideeën hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Evenement organiseren zoals u wenst
We zullen het maar ronduit zeggen: wij vinden de Beurs van Berlage zelf een van de beste evenementcentra van Nederland. De ligging in het hart van Amsterdam, het monumentale pand, de high-end voorzieningen, onze ervaring… volgens ons kunnen maar weinigen hier aan tippen. Toch geven we graag toe dat anderen beter zijn in hun vakgebied.
Daarom werken wij samen met vaste partners op het gebied van catering, licht, geluid en techniek, die allen behoren tot de besten in hun vak. In samenwerking met deze partners doen wij er alles aan om uw evenement zo vorm te geven als u dat wilt. Dit kan in een faciliterende rol zijn, maar wij krijgen er écht een kick van om de organisatie van uw evenement samen op te pakken. Dus heeft u originele ideeën of concepten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons is niet snel iets te gek!
Op dit moment heeft u waarschijnlijk een aardig beeld van wat wij als evenementenlocatie te bieden hebben. Liever kort en krachtig? Hier de belangrijkste pluspunten op een rijtje:
Neem contact op
Voor vrijblijvende informatie of een offerte op maat voor uw feest, diner, vergadering, congres of productlancering neemt u contact op met onze salesmanagers. Zij beschikken allen over ruime ervaring en kennis op het gebied van (inter)nationale evenementen en kunnen u van al het benodigde advies voorzien. Zij verschaffen u graag meer inzicht in de kosten van onze congreslocatie en helpen u met het bepalen welke zalen en arrangementen het beste bij uw evenementen passen.
Onze salesmanagers zijn op werkdagen telefonisch te bereiken tussen 9:00 en 17:00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar events@beursvanberlage.com of het informatieformulier invullen op onze website.
tot 5000
Bekijk zaal
tot 800
Bekijk zaal
tot 150
Bekijk zaal
tot 800
Bekijk zaal
tot 800
Bekijk zaal
tot 250
Bekijk zaal
tot 150
Bekijk zaal
tot 150
Bekijk zaal
tot 150
Bekijk zaal
tot 150
Bekijk zaal
tot 60
Bekijk zaal
tot 50
Bekijk zaal
tot 40
Bekijk zaal
tot 40
Bekijk zaal
tot 30
Bekijk zaal
tot 30
Bekijk zaal
tot 12
Bekijk zaal
Deze locatie heeft aangegeven dat zij zorg dragen voor passende hygiënemaatregelen, waaronder een inrichting die het mogelijk maakt om 1,5 meter afstand te houden en extra maatregelen om veiligheid te bieden voor gasten en personeel. Zij geven aan te voldoen aan de richtlijnen van het RIVM.
Wij volgen het protocol van: HORECA Nederland. Actuele informatie hierover is te vinden op deze website.
Wij volgen het protocol van: Eventplatform. Actuele informatie hierover is te vinden op deze website.
Ecorus | Een virtueel event dat georganiseerd werd voor alle werknemers van Ecorus en hun partners. | pers.
Na maanden van ontwikkeling en voorbereiding is onze nieuwe merkstrategie inclusief de visual identity gepresenteerd aan ca 100 solar specialisten en experts van Ecorus. Niet -zoals aanvankelijk...
Lees verder
Hersenstichting | Uitreiking | pers.
Op dinsdagavond 13 oktober vond de uitreiking van de Jubileumprijs van de Hersenstichting plaats in de Beurs van Berlage. Vanwege corona niet in het fysieke bijzijn van honderden gasten, maar...
Lees verder
Partners Beurs van Berlage | Anderhalvemeter diner | pers.
Op 7 juli 2020 vond het Summer Garden Dinner plaats in de Beurs van Berlage. Een bijzonder diner voor in totaal 100 genodigden in de Grote Zaal van de Beurs van Berlage. Samen de partners...
Lees verder
MVO Nederland | Festival | 1000 pers.
Op donderdag 23 januari 2020 kwamen 1000 ondernemers samen in de Beurs van Berlage tijden het NE20-festival van de Beurs van Berlage. Voor één dag veranderde dit traditionele...
Lees verder
DAN Global | Tweedaags internationaal congres | 800 pers.
Make it Real was een tweedaags evenement in de Beurs van Berlage. Een internationaal publiek werd van over de hele wereld ingevlogen om een programma met activiteiten in cultureel Amsterdam te...
Lees verder
Hearthstone | Gaming event | 500 pers.
Het Hearthstone Tour World Championship, een groot e-sportstoernooi van het kaartspel Hearthstone, werd in januari 2018 vier dagen lang getoond in de Amsterdamse Beurs van Berlage.
Zestien van...
Lees verder
EMEA | Internationaal wetenschappelijk congres | 1000 pers.
" De (ISC)² Secure Summit Benelux was een geweldige kans om honderden andere beveiligingsprofessionals te ontmoeten en om interessante deep dive-workshops en plenaire presentaties met...
Lees verder
Een greep uit onze opdrachtgevers
Meld je gratis aan voor onze LocatieFlash nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws over de nieuwe en gerestylede locaties. Powered by GreaterVenues.com