• lightbulb
    Je hebt nog geen favorieten in je lijst toegevoegd.

Het Koetsiersnest

  • border_outerOppervlakte108.5 m2
  • person_pinCapaciteit20-120 personen
  • styleSfeer en uitstralingRomantisch
  • stairsVerdieping1e etage
Bekijk locatie

Over

De ruimte is voor evenementen van 20 tot 150 personen. Deze sfeervolle ruimte op de eerste verdieping combineert elegantie met een warme ambiance, waardoor het de perfecte setting is voor zakelijke bijeenkomsten, bruisende borrels en zelfs betoverende trouwerijen.

De "1e Verdieping Restaurant" zaal biedt een unieke en intieme sfeer, waarbij de ruimte is ontworpen om aan al jouw wensen te voldoen. Met een eigen bar en toiletten zorgen we ervoor dat jouw gasten van alle gemakken zijn voorzien, terwijl ze genieten van een exclusieve ervaring op deze prachtige locatie.

Of je nu een bedrijfspresentatie, een netwerkevenement of een jubileumviering plant, onze zaal is volledig aanpasbaar aan jouw specifieke behoeften. Onze professionele en toegewijde medewerkers staan klaar om samen met jou elk detail te regelen, zodat jouw evenement vlekkeloos verloopt.

Wat deze zaal nog specialer maakt, is dat het een officiële trouwlocatie is. Stel je voor hoe romantisch en uniek jouw bruiloft kan zijn, omringd door vrienden en familie in de prachtige, warme omgeving van Rootz. 

Kom en ontdek zelf waarom deze zaal bij Café Restaurant Rootz de ideale keuze is voor jouw speciale gelegenheid. Laat ons je helpen om van jouw evenement een onvergetelijk succes te maken op een locatie die warmte, gastvrijheid en veelzijdigheid combineert op een unieke manier. 

Indeling & max. capaciteit
  • Boardroom:30 personen
  • Cabaret:24 personen
  • Carré:30 personen
  • Ceremonie:100 personen
  • Diner:100 personen
  • Kring:22 personen
  • Receptie:100 personen
  • School:40 personen
  • Theater:75 personen
  • U-Vorm:22 personen
  • Walking dinner:100 personen
expand_moreToon meer
Uitstekend voor
  • celebrationBedrijfsfeest
  • festivalBedrijfsfestival
  • local_barBorrel
  • groupBrainstormsessie
  • restaurantBrunch
  • diversity_1Ceremonie
  • groupsCongres
  • restaurantDiner
  • groupsFamiliedag
  • nightlifeGala & awardshow
  • pregnant_womanGender reveal party
  • cakeHigh Tea
  • celebrationJubileum
  • groupsKick-off
  • groupsMeerdaagse bijeenkomst
  • hubNetwerkevenement
  • local_barOntvangst
  • restaurantPrivate dining
  • groupProductpresentatie
  • nightlifePromotiefeest
  • groupRelatie evenement
  • sports_kabaddiTeambuilding
  • schoolTraining
  • meeting_roomVergadering
  • cakeVerjaardagsfeest
  • groupsWorkshop
expand_moreToon meer
Toegankelijkheid
  • elevatorGoederen lift aanwezig
Technische faciliteiten
  • infoBeamer
  • infoFlipover
  • play_arrowGeluidsinstallatie
  • infoMicrofoons
  • infoPlug & play
  • infoProfessioneel licht
d8185d1c-c586-420b-a735-a9d5981b0e0a.jpg
Suze BlomSales manager
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten
d8185d1c-c586-420b-a735-a9d5981b0e0a.jpg
Suze BlomSales manager
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten