• lightbulb
    You haven't added any favorites in your list yet.

Bleyenberg

  • location_cityLocation and surroundingsCity center & Urban located
  • person_pinCapacity2-500 persons
  • styleAtmosphere and appearanceContemporary design & Urban jungle
  • meeting_room6 spaces

About

Bleyenberg is de meest inspirende event -en meetinglocatie met een uniek uitzicht over de Grote Markt, gevestigd in hartje centrum Den Haag. Onze ruimtes stimuleren creativiteit en zorgen ervoor dat jouw event met de "just do it"-mentaliteit een succes wordt.

Bleyenberg is een hommage aan John Bleyenberg, aan de geschiedenis van het gebouw – en aan Den Haag. Een saluut naar het verleden, met een blik op de toekomst. 

Verdeeld over de 1e en 2e verdieping vind je Het Kantoor van Bleyenberg: totaal 4 ruimtes, vernoemd naar voormalige medewerkers van de heer C.A.J. Bleyenberg. De meeting -en event spaces zijn zowel geschikt voor grote als kleine gezelschappen, denk hierbij aan vergaderingen, evenementen, trainingen, presentaties en zeker ook voor verjaardagen en borrels. Op de begane grond vind je restaurant De Kantine, perfect voor borrels, diners of feesten. In de kelder verras je je gasten met Blêr, een gezellige bar met 7 private Karaoke booths. Per verdieping apart, gecombineerd of in zijn geheel af te huren.

Ben je op zoek naar meer dan alleen een locatie? Bleyenberg is een unieke eventlocatie met, verdeeld over vijf verdiepingen, funky en fun ruimtes. Van een vergadering tot een compleet verzorgd bedrijfsfeest tot 500 personen. Ons sales team biedt creatieve ideeën aan gecombineerd met professionele ervaring. Vanaf onze waanzinnige (en de allereerste in Den Haag) rooftopbar op de 3e verdieping heb je een geweldig uitzicht over de Grote Markt en de rest van de Haagse binnenstad. Ook wanneer de zon niet schijnt kun je bij ons heerlijk overdekt zitten en genieten van het uitzicht. Daarnaast bevindt zich bij ons de eerste private booth karaoke bar van Den Haag, genaamd BLÊR. Per booth of in zijn geheel af te huren. One stop shop, Bleyenberg has it all!

Voor meer informatie of het reserveren van een van onze meeting -en events spaces, kan je ons mailen.

“Op een dag besloot ik dat ik alles kon.
En toen deed ik het.”
              – C.A.J. Bleyenberg

Suitable for
  • infoAnniversary
  • infoBabyshower
  • infoBirthday party
  • groupBrainstorming session
  • infoBrunch
  • diversity_1Ceremony
  • celebrationCompany party
  • emoji_peopleConcert
  • groupsConference
  • festivalCorporate festival
  • restaurantDinner
  • local_barDrink
  • groupsExhibition
  • festivalFestival wedding
  • infoHybrid event
  • infoKick off
  • meeting_roomMeeting
  • infoMulti-day event
  • hubNetwork event
  • nightlifeParty
  • photo_cameraPhoto shoot
  • infoPrivate dining
  • groupRelationship event
  • infoSymposium
  • sports_kabaddiTeam building
  • infoTrade fair
  • infoTraining
  • local_barWelcome reception
  • infoWorkshop
expand_moreShow more
General facilities
  • elevatorElevator available for all floors
  • infoExclusively for rent
  • deckOutdoor space(s)
  • infoRooftop terrace
  • deckTerrace
  • accessibleWheelchair accessible
  • accessibleWheelchair accessible toilet
  • hotelhotels within walking distance
Culinary options
  • outdoor_grillBarbecue possible
  • brunch_diningPrivate dining possible
  • restaurantRestaurant present
Sustainability
  • compostFood waste is prevented
  • ecoLocal catering
  • compostPlant based oriented
  • recyclingPlastic, paper and glass are collected separately
  • compostSurplus food goes to the food bank
Technical facilities
  • play_arrowBasic AV set
  • infoBring your own AV company
  • wifiWiFi
  • lanWired internet access possible
Entertainment
  • music_noteBackground music outside allowed until 01:30
  • tuneComplete DJ set available
  • graphic_eqDJ Allowed
  • infoDJ booth available
  • micMicrophones available
  • celebrationParty inside possible until 04:00
  • celebrationParty outside possible until 01:30
  • volume_downSound limit
Other facilities
  • infoAccessible by water taxi
  • directions_carCars can be driven inside
  • infoCharging stations for electric cars
  • petsDogs allowed
  • infoHotels nearby within 2 minutes walking distance
  • infoMobile charging stations available on request
  • infoMooring on site possible
  • infoParking nearby possible
  • infoPrivate parking space
  • infoShuttle service available
  • local_shippingTrucks can be driven inside
expand_moreShow more
IMG-1226.jpg (1)
Pim & StephanieSales & Event Manager
  • how_to_regDirect contact with the venue!
  • euroNo extra costs
IMG-1226.jpg (1)
Pim & StephanieSales & Event Manager
  • how_to_regDirect contact with the venue!
  • euroNo extra costs

starReviews

This venue has no reviews. Be the first to place a review if you have any experience with this venue.

Location and surroundings