• lightbulb
    You haven't added any favorites in your list yet.

Grote Kerk Den Haag

  • location_cityLocation and surroundingsCity center & Urban located
  • person_pinCapacity8-1650 persons
  • styleAtmosphere and appearanceClassic & Romantic
  • meeting_room4 spaces

About

De Grote Kerk Den Haag: de unieke locatie voor jouw evenement 
Midden in het historische hart van Den Haag vind je de Grote Kerk Den Haag. Een evenementenlocatie die zich perfect leent voor congressen, exposities, culinaire evenementen en festivals. Een locatie die imponeert door zijn grootsheid, maar tegelijkertijd veel warmte en sfeer uitstraalt. Die combinatie maakt dat de Grote Kerk Den Haag al jarenlang de unieke locatie is voor menig evenement. Van bedrijfsfeest tot silent disco en van bierfestival tot feestelijk diner. Al ruim 40 jaar doet onze locatie menig bezoeker even met zijn ogen knipperen bij binnenkomst.

Een zee aan ruimte
De Grote Kerk Den Haag biedt verschillende ruimtes, faciliteiten en mogelijkheden om ook van jouw evenement een ongekend succes te maken. Maar liefst 2200m2 staat er op deze bijzondere locatie tot je beschikking. Een zee aan ruimte dus! En dat biedt ontzettend veel mogelijkheden voor evenementenorganisatoren. De Grote Kerk Den Haag behoort, samen met het Binnenhof, tot de oudste gebouwen van Den Haag. De historische ambiance voel je dan ook direct zodra je over de drempel stapt. 


Unieke ambiance
De Grote Kerk Den Haag beschikt over drie verschillende ruimtes die zowel separaat als in combinatie met elkaar gebruikt kunnen worden. De Kerkzaal en het Hoogkoor liggen in elkaars verlengde en zijn gecombineerd heel goed geschikt als één grote evenementenruimte. Maar het Hoogkoor kan ook heel goed op zichzelf staand de sfeervolle en indrukwekkende ruimte zijn voor jouw toekomstige evenement. De prachtige Van Assendelftkapel ligt tegen de kerkzaal aan. Deze chique ruimte met intieme sfeer is met name geschikt voor kleinere gezelschappen voor onder meer vergaderingen, zakenlunches, bijzondere ontvangsten, presentaties, recepties en diners. 

Onze deuren staan voor je open!

 

Suitable for
  • person1-on-1 sessions
  • info21 diner party
  • infoAnniversary
  • infoBabyshower
  • groupBrainstorming session
  • infoBrunch
  • diversity_1Ceremony
  • celebrationCompany party
  • emoji_peopleConcert
  • groupsConference
  • festivalCorporate festival
  • restaurantDinner
  • local_barDrink
  • groupsExhibition
  • festivalFestival wedding
  • nightlifeGala & award show
  • infoHigh Tea
  • infoHybrid event
  • infoKick off
  • meeting_roomMeeting
  • infoMulti-day event
  • hubNetwork event
  • infoOnline event
  • nightlifeParty
  • photo_cameraPhoto shoot
  • infoPrivate dining
  • groupProduct presentation
  • nightlifePromotion party
  • groupRelationship event
  • infoSip & See party
  • infoSymposium
  • sports_kabaddiTeam building
  • infoTrade fair
  • infoTraining
  • infoWebinar
  • local_barWelcome reception
expand_moreShow more
General facilities
  • infoExclusively for rent
  • deckOutdoor space(s)
  • deckTerrace
  • accessibleWheelchair accessible
  • accessibleWheelchair accessible toilet
  • hotelhotels within walking distance
Culinary options
  • inputExternal caterer possible
  • rv_hookupFood trucks possible
  • brunch_diningPrivate dining possible
Sustainability
  • compostFood waste is prevented
  • ecoLocal catering
  • ecoNatural gas free
  • recyclingPlastic, paper and glass are collected separately
  • ecoSeasonal catering
Technical facilities
  • play_arrowBasic AV set
  • infoBring your own AV company
  • infoFiber optic internet
  • wb_incandescentLED lights in desired colour
  • settings_input_hdmiPlug-and-play
  • lightbulbProfessional lighting
  • infoTechnical expert on site
  • wifiWIFI 6 (AX)
  • wifiWiFi
  • lanWired internet access possible
expand_moreShow more
Entertainment
  • music_noteBackground music outside allowed until 23:00
  • tuneComplete DJ set available
  • graphic_eqDJ Allowed
  • infoDJ booth available
  • micMicrophones available
  • speaker_groupMusic band allowed
  • celebrationParty inside possible until 23:00
  • celebrationParty outside possible until 23:00
  • settings_input_hdmiPlug and play system for live music available
  • volume_downSound limit
  • infoStage available
expand_moreShow more
Other facilities
  • infoAccessible by water taxi
  • directions_carCars can be driven inside
  • infoCharging stations for electric cars
  • petsDogs allowed
  • infoHotels nearby within 1 minutes walking distance
  • infoMobile charging stations available on request
  • infoMooring on site possible
  • infoParking nearby possible
  • infoPrivate parking space
  • infoShuttle service available
  • local_shippingTrucks can be driven inside
expand_moreShow more
Debby KiderlenSales & Event Manager
  • how_to_regDirect contact with the venue!
  • euroNo extra costs
Debby KiderlenSales & Event Manager
  • how_to_regDirect contact with the venue!
  • euroNo extra costs

starReviews

This venue has no reviews. Be the first to place a review if you have any experience with this venue.

Location and surroundings

Question & Answer

Here you will find practical information about the location.

  • There are 3 large (paid) parking garages with sufficient spaces available around the Church.

  • The location is very well served by public transport

  • There are plenty of hotel options around the Church.

  • There are several options in consultation.

  • untill 23:00

  • on request