• lightbulb
    You haven't added any favorites in your list yet.

Koepelzaal & Sterrenzaal

  • border_outerSurface127 m2
  • person_pinCapacityup to 120 persons
  • styleAtmosphere and appearanceClassic & Contemporary design
  • stairsFloor8st floor
View venue

About

De Koepelzaal en Sterrenzaal werden oorspronkelijk gebruikt als observatorium voor de sterrenkunde. Dit was dan ook het Departement van de Sterrenkunde. De hoogte en opstelling van deze zaal leenden zich perfect voor het onderzoek naar de sterren.

De Sterren- en Koepelzaal zijn uiterst geschikt voor zakelijke bijeenkomsten, congressen, break-outs en borrels. Omdat de zalen haast aan de Husly Lounge gevestigd zijn is het ook zeer makkelijk om het hiermee te combineren. Daarnaast is de ontvangstruimte binnen deze zaal ook een mooie toevoeging om jouw gasten te verwelkomen met een drankje of hapje. Uniek is de ovale vorm van de ruimte waardoor je een 360 graden uitzicht over Amsterdam hebt. De oude traditionele houten balken geven een sfeervol karakter en door de extra break-out ruimte binnen de zaal, zijn de mogelijkheden groot.

Room layout & max. capacity
  • Boardroom:20 persons
  • Party:80 persons
  • Theater:60 persons
Suitable for
  • group1-on-1 sessions
  • groupBrainstorming session
  • diversity_1Ceremony
  • celebrationCompany party
  • groupsConference
  • festivalCorporate festival
  • local_barDrink
  • meeting_roomMeeting
  • groupsMulti-day event
  • hubNetwork event
  • live_tvOnline event
  • nightlifeParty
  • groupProduct presentation
  • nightlifePromotion party
  • groupRelationship event
  • sports_kabaddiTeam building
  • groupsTrade fair
  • schoolTraining
  • local_barWelcome reception
  • groupsWorkshop
expand_moreShow more
Technical facilities
  • infoMicrophones
  • infoProfessional lighting
  • play_arrowSound system
  • wysiwygWhiteboard
1698664666496.jpeg
Bart ZuidamSales & Events
  • how_to_regDirect contact with the venue!
  • euroNo extra costs
1698664666496.jpeg
Bart ZuidamSales & Events
  • how_to_regDirect contact with the venue!
  • euroNo extra costs