search
We couldn't find any results for ''. Try something different.
mapAll venues
  • lightbulb
    You haven't added any favorites in your list yet.
  • Where does your event start?

    search









  • border_outerSurface94.5 m2
  • person_pinCapacity12-60 persons
  • styleAtmosphere and appearanceMaritime & Scandinavian
  • stairsFloor1st floor
View venue

About

De Mast zaal is een prachtige evenementenruimte gelegen in de Kalkovens van Fletcher Hotel-Restaurant het Nautisch Kwartier. De zaal is vernoemd naar de majestueuze masten die je terugvindt in de nautische omgeving van het hotel. Met zijn ruime opzet en moderne faciliteiten is de Mast zaal de ideale locatie voor diverse soorten bijeenkomsten en evenementen. Of het nu gaat om zakelijke vergaderingen, conferenties, seminars of feestelijke gelegenheden, deze zaal biedt alle benodigde voorzieningen en creëert een inspirerende sfeer. De ruimte is stijlvol ingericht en beschikt over een podium, geluidsinstallatie en professionele belichting, waardoor het mogelijk is om indrukwekkende presentaties en optredens te verzorgen. Daarnaast biedt de Mast zaal een prachtig uitzicht op het water en de haven, wat zorgt voor een unieke en maritieme ambiance. Met zijn veelzijdigheid en uitstraling is de Mast zaal de perfecte keuze voor uw volgende evenement in het Nautisch Kwartier

Room layout & max. capacity
  • Cabaret:36 persons
  • Carre:24 persons
  • Reception:60 persons
  • School:30 persons
  • Theater:60 persons
  • U-Shape:26 persons
Suitable for
  • infoAnniversary
  • groupBrainstorming session
  • local_barDrink
  • groupsExhibition
  • infoKick off
  • meeting_roomMeeting
  • infoMulti-day event
  • hubNetwork event
  • groupRelationship event
  • infoSymposium
  • sports_kabaddiTeam building
  • infoTraining
  • infoWorkshop
expand_moreShow more
Technical facilities
  • infoFlipchart
  • infoProjector
  • play_arrowSound system
Livestream facilities
  • infoStandard decor/furnishings
Carla TilroBanquet Sales Manager
  • how_to_regDirect contact with the venue!
  • euroNo extra costs
Carla TilroBanquet Sales Manager
  • how_to_regDirect contact with the venue!
  • euroNo extra costs