• lightbulb
    You haven't added any favorites in your list yet.

Kasteel De Keverberg

  • location_cityLocation and surroundingsBy the river & By the waterfront
  • person_pinCapacity2-450 persons
  • styleAtmosphere and appearanceIndustrial & Contemporary design
  • meeting_room7 spaces

About

Tot voor kort was Kasteel de Keverberg in Kessel een eeuwenoude ruïne. De combinatie van de ruïne en de hedendaagse moderne architectuur, met daarbij een weergaloos uitzicht over de Maas maken van Kasteel de Keverberg de meest unieke vergader- en eventlocatie van Limburg.

De combinatie van de ruïne en de hedendaagse moderne architectuur, met daarbij een weergaloos uitzicht over de Maas maken van Kasteel de Keverberg de meest unieke vergader- en eventlocatie van Limburg.  

Kasteel de Keverberg beschikt over 7 vergader-/eventruimtes met ieder een eigen sfeer en identiteit. Een feest op de oude Binnenplaats,een vergadering in de oude Ridderzaal, een brainstormsessie met uitzicht op de maas of een workshop en borrel in de Zusterskap uitkijkend over het Maasdal. Het is allemaal mogelijk. Bent u met een groot gezelschap? Het kasteel is ook volledig exclusief af te huren voor een congres of personeelsfeest over alle verdiepingen.

Tussendoor kunt u resetten middels een wandeling langs de Maas of de uitgestrekte Kasteeltuin. Bij inspanning hoort ontspanning. Samen met onze zorgvuldig gekozen cateringpartners, zorgen wij voor de inwendige mens. Een diner of borrelhapjes? Het zal u en uw gasten aan niets ontbreken. In onze eigen horecalocatie, Kasteel Kafee 950, verzorgen we een heerlijke lunch tijdens de vergadering.

Vergaderen & bijeenkomsten
Voor ieder gezelschap beschikken wij over een geschikte vergaderlocatie, van grote tot kleine gezelschappen. Van één benodigde ruimte tot een congres met één plenaire ruimte en vier subruimtes. Onze diverse vergaderruimtes hebben ieder een eigen karakter met veel daglicht.

Teambuilding
Onze grote kasteeltuin leent zich uitermate goed voor een interactieve of sportieve teambuildingsactiviteit. Denk aan een workshop schermen, bootcamp of bent u meer creatief en gaat u voor een workshop mergelcarving? Wij blijven nieuwe activiteiten toevoegen aan ons aanbod. Heeft u een idee? Laat het ons gerust horen en wij gaan op zoek!

Feesten
Op zoek naar een unieke locatie voor uw personeelsfeest, mét of zonder diner? Ook daarvoor kunt u bij Kasteel de Keverberg terecht! De Binnenplaats is met zijn mergelstenen muren, waterput én glazen dak misschien wel de meest bijzondere ruimte in Kasteel De Keverberg. De meest ideale locatie voor een onvergetelijk feest waar uw medewerkers nog jaren over zullen napraten.

Graag bespreken wij alle mogelijkheden voor een op maat verzorgde bijeenkomst. Wenst u meer informatie? Neem gerust contact met ons op! We vertellen u graag over onze mogelijkheiden!

 

Suitable for
  • person1-on-1 sessions
  • info21 diner party
  • infoBabyshower
  • groupBrainstorming session
  • celebrationCompany party
  • groupsConference
  • restaurantDinner
  • local_barDrink
  • infoGender reveal party
  • infoHigh Tea
  • infoKick off
  • meeting_roomMeeting
  • infoMulti-day event
  • hubNetwork event
  • infoPrivate dining
  • groupProduct presentation
  • groupRelationship event
  • infoSip & See party
  • infoSymposium
  • sports_kabaddiTeam building
  • infoTraining
  • local_barWelcome reception
  • infoWorkshop
expand_moreShow more
General facilities
  • roofingCovered outdoor space(s)
  • elevatorElevator available for all floors
  • infoExclusively for rent
  • outdoor_gardenGarden
  • deckOutdoor space(s)
  • sports_volleyballSpecialized in indoor & outdoor activities
  • deckTerrace
  • accessibleWheelchair accessible
  • accessibleWheelchair accessible toilet
  • hotelhotels within walking distance
expand_moreShow more
Culinary options
  • outdoor_grillBarbecue possible
  • inputExternal caterer possible
  • rv_hookupFood trucks possible
  • brunch_diningPrivate dining possible
  • restaurantRestaurant present
Sustainability
  • heat_pumpHeat pump
  • lightbulbLED-lights
  • ecoLocal catering
  • recyclingPlastic, paper and glass are collected separately
  • solar_powerSolar panels
Technical facilities
  • play_arrowBasic AV set
  • infoBring your own AV company
  • wb_incandescentLED lights in desired colour
  • wifiWiFi
  • lanWired internet access possible
Entertainment
  • music_noteBackground music outside allowed until 23:00
  • graphic_eqDJ Allowed
  • micMicrophones available
  • speaker_groupMusic band allowed
  • celebrationParty inside possible until 01:00
  • celebrationParty outside possible until 01:00
  • infoStage available
Other facilities
  • infoAccessible by water taxi
  • directions_carCars can be driven inside
  • infoCharging stations for electric cars - 2 charging stations available
  • petsDogs allowed
  • infoHotels nearby within 1 minutes walking distance
  • infoMobile charging stations available on request
  • infoMooring on site possible
  • infoParking nearby possible
  • infoPrivate parking space - 10 parking spaces on site
  • infoShuttle service available
  • local_shippingTrucks can be driven inside
expand_moreShow more
Thara JacobsSales & Marketing Manager
  • how_to_regDirect contact with the venue!
  • euroNo extra costs
Thara JacobsSales & Marketing Manager
  • how_to_regDirect contact with the venue!
  • euroNo extra costs

starReviews

This venue has no reviews. Be the first to place a review if you have any experience with this venue.

Location and surroundings