search
We hebben geen resultaten gevonden voor ''. Probeer iets anders.
  • lightbulb
    Je hebt nog geen favorieten in je lijst toegevoegd.

Kasteel De Keverberg

  • location_cityLoctie en omgevingAan een rivier & Aan het water
  • person_pinCapaciteit2-450 personen
  • styleSfeer en uitstralingIndustrieel & Modern design
  • meeting_room7 ruimtes

Over

Tot voor kort was Kasteel de Keverberg in Kessel een eeuwenoude ruïne. De combinatie van de ruïne en de hedendaagse moderne architectuur, met daarbij een weergaloos uitzicht over de Maas maken van Kasteel de Keverberg de meest unieke vergader- en eventlocatie van Limburg.

De combinatie van de ruïne en de hedendaagse moderne architectuur, met daarbij een weergaloos uitzicht over de Maas maken van Kasteel de Keverberg de meest unieke vergader- en eventlocatie van Limburg.  

Kasteel de Keverberg beschikt over 7 vergader-/eventruimtes met ieder een eigen sfeer en identiteit. Een feest op de oude Binnenplaats,een vergadering in de oude Ridderzaal, een brainstormsessie met uitzicht op de maas of een workshop en borrel in de Zusterskap uitkijkend over het Maasdal. Het is allemaal mogelijk. Bent u met een groot gezelschap? Het kasteel is ook volledig exclusief af te huren voor een congres of personeelsfeest over alle verdiepingen.

Tussendoor kunt u resetten middels een wandeling langs de Maas of de uitgestrekte Kasteeltuin. Bij inspanning hoort ontspanning. Samen met onze zorgvuldig gekozen cateringpartners, zorgen wij voor de inwendige mens. Een diner of borrelhapjes? Het zal u en uw gasten aan niets ontbreken. In onze eigen horecalocatie, Kasteel Kafee 950, verzorgen we een heerlijke lunch tijdens de vergadering.

Vergaderen & bijeenkomsten
Voor ieder gezelschap beschikken wij over een geschikte vergaderlocatie, van grote tot kleine gezelschappen. Van één benodigde ruimte tot een congres met één plenaire ruimte en vier subruimtes. Onze diverse vergaderruimtes hebben ieder een eigen karakter met veel daglicht.

Teambuilding
Onze grote kasteeltuin leent zich uitermate goed voor een interactieve of sportieve teambuildingsactiviteit. Denk aan een workshop schermen, bootcamp of bent u meer creatief en gaat u voor een workshop mergelcarving? Wij blijven nieuwe activiteiten toevoegen aan ons aanbod. Heeft u een idee? Laat het ons gerust horen en wij gaan op zoek!

Feesten
Op zoek naar een unieke locatie voor uw personeelsfeest, mét of zonder diner? Ook daarvoor kunt u bij Kasteel de Keverberg terecht! De Binnenplaats is met zijn mergelstenen muren, waterput én glazen dak misschien wel de meest bijzondere ruimte in Kasteel De Keverberg. De meest ideale locatie voor een onvergetelijk feest waar uw medewerkers nog jaren over zullen napraten.

Graag bespreken wij alle mogelijkheden voor een op maat verzorgde bijeenkomst. Wenst u meer informatie? Neem gerust contact met ons op! We vertellen u graag over onze mogelijkheiden!

 

Uitstekend voor
  • person1-op-1 sessies
  • info21 diner
  • infoBabyborrel
  • infoBabyshower
  • celebrationBedrijfsfeest
  • local_barBorrel
  • groupBrainstormsessie
  • groupsCongres
  • restaurantDiner
  • infoGender reveal party
  • infoHigh Tea
  • infoKick-off
  • infoMeerdaagse bijeenkomst
  • hubNetwerkevenement
  • local_barOntvangst
  • infoPrivate dining
  • groupProductpresentatie
  • groupRelatie evenement
  • infoSymposium
  • sports_kabaddiTeambuilding
  • infoTraining
  • meeting_roomVergadering
  • infoWorkshop
expand_moreToon meer
Algemene faciliteiten
  • deckBuitenruimte(n)
  • infoExclusief te huur
  • sports_volleyballGespecialiseerd in in- & outdooractiviteiten
  • hotelHotels op loopafstand
  • elevatorLift aanwezig voor alle verdiepingen
  • roofingOverdekte buitenruimte(n)
  • accessibleRolstoeltoegankelijk
  • accessibleRolstoeltoegankelijk toilet
  • deckTerras
  • outdoor_gardenTuin
expand_moreToon meer
Culinaire mogelijkheden
  • outdoor_grillBarbecue mogelijk
  • inputExterne cateraar mogelijk
  • rv_hookupFoodtrucks mogelijk
  • brunch_diningPrivate dining mogelijk
  • restaurantRestaurant aanwezig
Duurzaamheid
  • lightbulbLedverlichting
  • ecoLokale catering
  • recyclingPlastic, papier en glas wordt apart ingezameld
  • heat_pumpWarmtepomp
  • solar_powerZonnepanelen
Technische faciliteiten
  • play_arrowBasis AV-set
  • lanBekabeld internet mogelijk
  • infoExterne AV-specialist mogelijk
  • wb_incandescentLed verlichting in gewenste kleur
  • wifiWiFi
Entertainment
  • music_noteAchtergrondmuziek buiten toegestaan tot 23:00
  • speaker_groupBand toegestaan
  • graphic_eqDJ toegestaan
  • celebrationFeest binnen mogelijk tot 01:00
  • celebrationFeest buiten mogelijk tot 01:00
  • micMicrofoons aanwezig
  • infoPodium aanwezig
Overige faciliteiten
  • infoAanmeren op locatie mogelijk
  • directions_carAuto's kunnen eenvoudig naar binnen
  • infoBereikbaar per watertaxi
  • petsHonden toegestaan
  • infoHotels in de buurt 1 minuten loopafstand
  • infoLaadpalen aanwezig voor elektrische auto’s: 2 laadpalen
  • infoMobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag
  • infoMogelijkheid tot parkeren in de buurt
  • infoParkeerplaatsen aanwezig op de locatie: 10 parkeerplaatsen
  • infoShuttle service beschikbaar
  • local_shippingVrachtwagen(s) kunnen eenvoudig naar binnen
expand_moreToon meer
Thara JacobsSales & Marketing Manager
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten
Thara JacobsSales & Marketing Manager
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten

starBeoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen voor deze locatie. Wees de eerste die een beoordeling plaatst als je ervaring heb met deze locatie.

Locatie en omgeving

Vraag & antwoord

Hier vind je praktische informatie over de locatie.
Staat je vraag er niet tussen?

  • Parkeren kan direct voor het kasteel of op één van de vele gratis parkeerplaatsen in Kessel. Meer informatie over de nabijgelegen parkeerplaatsen is te vinden via: https://kasteeldekeverberg.nl/contact/

  • Kasteel de Keverberg heeft zelf geen hotelkamers. Het naastgelegen B&B heeft 5 hotelkamers en de 2e B&B in Kessel heeft nog eens 4 hotelkamers. Op 5 tot 10 minuten rijafstand liggen diverse grotere hotels.

  • Wij werken samen met een aantal TOP cateringpartners welke wij van harte aanbevelen. Mochten zij niet beschikbaar zijn op de datum van uw evenementen, wijken we uit naar andere cateraars uit de omgeving.

  • Een feest mag tot 01.00 uur duren.

  • Wij hanteren de Uniforme Voorwaarden Horeca Nederland.