• Loctie en omgeving
    Aan de snelweg & Bedrijventerrein
  • Capaciteit
    1-800 personen
  • Sfeer en uitstraling
    Industrieel & Vintage
  • 14 ruimtes

Over

B. Amsterdam is dé start-up hub van Amsterdam. Verdeeld over onze drie gebouwen (B.1, B.2 en B.3) beschikken wij over de mogelijkheid om elk event tot een succes te maken. We zijn er voor jou als je motivatie en inspiratie nodig hebt, als je op zoek bent naar verbinding, creativiteit of volledige service. B. is een dynamische omgeving waar altijd iets gebeurt. We zijn een stad in een gebouw. Bij ons kan je werken, vergaderen, sporten, borrelen en feesten.

Our business is your playground.

// event spaces
‘Everything is possible” is ons motto. En dat kan in een van onze 35 zalen (6 tot 800 personen). B. biedt een bruisende en inspirerende omgeving waar altijd iets gebeurt en alles kan. Van congressen tot aan feesten en diners, maar ook BBQ’en op het dakterras met je (events) gasten. Ook bieden we diverse bedrijfsactiviteiten aan. Van escape gamen, grootschalig quizzen, tot aan energizers of padelclinics. Van DJ tot live muziek, van achtergrond tot meezinger. The sky is the limit.

// vergaderen
Al onze ruimtes worden standaard verhuurd met basis zaalopstelling, aanwezig meubilair en een basis AV-set. Echter is iedere opstelling mogelijk en hebben we een in-house AV-partner voor aanvullende techniek! Wil je extra technische ondersteuning? Laat het ons weten, we regelen het!

// studio’s
In onze volledig uitgeruste (green screen) studio’s is digitaal en virtueel alles mogelijk. Zo kunnen events live worden bijgewoond door genodigden op andere locaties. Via ons green screen studio is het mogelijk om vanaf elke (virtuele) locatie ter wereld een boodschap op te nemen. Ook webinars, livestreams en online courses worden vaak in onze studio’s opgenomen.

Samen met een professioneel en ervaren team van technici hebben wij al veel spraakmakende evenementen, congressen, concerten en theatershows geproduceerd in onze studio’s.
Onze studio’s kunnen geboekt worden voor green screen producties, livestreams, interviews, e-learning, talkshows, webinars, en product launches.

// bar bistro bureau
Noem het een bar. Noem het een bistro. Noem het je werkplek. Of je woonkamer. Het is de plek waar de gerechten van onze chef voor zichzelf spreken en waar je eet aan tafel en drinkt aan de bar. Of andersom, als dat is waar je zin in hebt. Deze ruimte is volledig flexibel inzetbaar voor borrels, diners en (bedrijfs)feesten.

Met één van de grootste daktuinen van Amsterdam is Bar Bistro Bureau de perfecte uitvalsbasis voor een lekker biertje tijdens een potje jeu de boules op een van onze banen of een totaal verzorgde BBQ met het hele gezelschap.

Het is mogelijk om Bar Bistro Bureau af te huren voor besloten diners en feesten. Tussen de ramen hangen geluidsdichte panelen waarmee Bar Bistro Bureau omgetoverd kan worden tot club. Van DJ tot live muziek, van achtergrond tot meezinger. Heb je speciale wensen voor jouw evenement? Wij denken graag mee en maken een offerte op maat.

// food & beverage
Sinds 2020 is Vermaat onze food & beverage partner. We bieden een cateringservice die varieert van ontbijt tot diner, en alles daartussenin. We zijn pas tevreden wanneer we al je wensen hebben vervuld. Onze producten zijn eerlijk, vers & ambachtelijk en vaak ook nog eens lokaal geproduceerd. We zijn jullie culinaire partner van een van een broodje kroket tot Michelin ster, van klein en intiem tot groots en meeslepend. Neem contact op met een van onze eventmanagers voor de mogelijkheden!

// padel
Last but not least is B. Amsterdam dé padel club van Amsterdam. Een sportief event met je collega’s, familie of sportteam? We hebben zes indoor padelbanen (vijf dubbele en één enkele), ideaal voor bedrijfswedstrijden, vriendschappelijke toernooien of een (bedrijfs-) clinic. Rackets en ballen zijn op locatie te huur.

//contact
Zin om een keer langs te komen voor een tour of een kop koffie van STACH? Mail of bel ons.
We kijken uit naar je reactie, mocht je vragen hebben, neem dan contact op met een van onze eventmanagers.

Faciliteiten

Uitstekend voor

  • 1-op-1 sessies
  • 21 diner
  • Barbecue
  • Bedrijfsfeest
  • Bedrijfsfestival
  • Beurs
  • Borrel
  • Brainstormsessie

Algemene faciliteiten

  • Buitenruimte(n)
  • Dakterras
  • Exclusief te huur
  • Gespecialiseerd in in- & outdooractiviteiten
  • Hotels op loopafstand
  • Lift aanwezig voor alle verdiepingen
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Rolstoeltoegankelijk toilet

Culinaire mogelijkheden

  • Barbecue mogelijk
  • Foodtrucks mogelijk
  • Gastronomisch niveau
  • Private dining mogelijk
  • Restaurant aanwezig

Duurzaamheid

  • Circulair gebouw
  • Daktuin
  • Elektrische oplaadpalen
  • Ledverlichting
  • Plastic, papier en glas wordt apart ingezameld
  • Sedumdak
  • Seizoensgebonden catering
  • Voedselverspilling wordt tegengegaan

Technische faciliteiten

  • Basis AV-set
  • Bekabeld internet mogelijk
  • Eigen online eventplatform
  • Externe AV-specialist mogelijk
  • Glasvezelinternet
  • Led verlichting in gewenste kleur
  • LiFi technology
  • Plug & play

Entertainment

  • Achtergrondmuziek buiten toegestaan tot 23:00
  • Band toegestaan
  • Complete DJ set aanwezig
  • DJ booth aanwezig
  • DJ toegestaan
  • Feest binnen mogelijk tot 01:00
  • Feest buiten mogelijk tot 23:00
  • Geluidslimiet

Overige faciliteiten

  • Niet beschikbaar:Aanmeren op locatie mogelijk
  • Niet beschikbaar:Auto's kunnen naar binnen
  • Niet beschikbaar:Bereikbaar per watertaxi
  • Eigen parkeergelegenheid - 1000 parkeerplaatsen aanwezig op de locatie
  • Honden toegestaan
  • Hotels in de buurt op 10 minuten loopafstand
  • Laadpalen voor elektrische auto’s - 30 laadpalen aanwezig
  • Niet beschikbaar:Mobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag

Bestanden

B. AmsterdamEvents
  • Direct in contact met de locatie!
  • Geen extra kosten
B. AmsterdamEvents
  • Direct in contact met de locatie!
  • Geen extra kosten

Binnenruimtes

The Wiechert // B.1

Oppervlakte
972 m2
Capaciteit
100 tot 1000 personen

The Louis // B.3

Oppervlakte
163.88 m2
Capaciteit
1 tot 180 personen

Padelbanen // B.1

Capaciteit
tot 22 personen

The Muhammad // B.1

Oppervlakte
123 m2
Capaciteit
2 tot 120 personen

The Chris // B.1

Oppervlakte
85.28 m2
Capaciteit
tot 80 personen

BrightLab // B.1

Oppervlakte
105 m2
Capaciteit
tot 40 personen

The Sheryl // B.3

Oppervlakte
80 m2
Capaciteit
tot 40 personen

The Jack // B.3

Oppervlakte
80 m2
Capaciteit
tot 30 personen

The Kari // B.3

Oppervlakte
76.31 m2
Capaciteit
tot 80 personen

The Richard // B.1

Oppervlakte
135 m2
Capaciteit
tot 120 personen

The Oprah // B.1

Oppervlakte
48.18 m2
Capaciteit
1 tot 15 personen

The Meetingunits // B.1, B.2 & B.3

Oppervlakte
19.75 m2
Capaciteit
tot 8 personen

Bar Bistro Bureau // B.1

Capaciteit
tot 650 personen

Buitenruimtes

Bar Bistro Bureau

Capaciteit
1 tot 500 personen

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen voor deze locatie. Wees de eerste die een beoordeling plaatst als je ervaring heb met deze locatie.

Locatie en omgeving

Vraag & antwoord

Hier vind je praktische informatie over de locatie.